Лікарка розповіла про небезпеку жарознижуючих засобів

Лариса Алексєєва, лікар загальної практики, розповіла про небезпеку частого прийому жарознижуючих засобів. Навіть звичайний “Терафлю”, випитий без необхідності, може привести до втрати нюху.

Через пандемію в місцях загального скупчення людей проводять завмер температури. Багато підстраховуються тим, що вживають жарознижуючі ліки, навіть якщо в цьому немає необхідності. Особливо це актуально перед посадкою в літак.

Препарати, що знижують температуру тіла, завдають організму серйозної шкоди. Вони викликають порушення роботи печінки і негативно діють на шлунково-кишкового тракту, особливо на стінки шлунка. Якщо часто вживати жарознижуюче, то воно роз’їдає стінки і викликає виразково-некротичні процеси, що може закінчиться і кровотечею, зазначає Лариса Алексєєва.

Лікарі рекомендують людям, які відчули нездужання, залишатися вдома, оскільки вони становлять небезпеку не тільки для оточуючих, але і шкодять собі. І без того ослаблений імунітет піддається атаці інших вірусів і тоді здоров’я сильно погіршується.

Перейти в каталог новин